Eetkamerstoel Zack van LABEL51, uitgevoerd in naturel bouclé is een prachtige en elegante stoel. De aparte zitting en rugleuning met doorlopend frame zorgen voor extra veel comfort en stijl. Zack is uniek en toegankelijk, wat het de perfecte stoel maakt voor aan iedere eettafel!
Eetkamerstoel Zack is uitgevoerd in naturel bouclé, een naturelkleurige geweven stof van onregelmatig bewerkte garens. Zack bestaat uit een ronde, aparte rugleuning en zitting, die verbonden zijn door een prachtig doorlopend zwart frame, voorzien van een handgreep op de achterkant van de rugleuning. Dit maakt Zack extra functioneel waardoor het aanschuiven van deze eetkamerstoel nog makkelijker wordt. De vier zwarte poten zorgen voor extra stabiliteit en een luchtige look.
Zack is een moderne eetkamerstoel met een elegante uitstraling en een retro knipoog. Zack is een simplistische maar zeer sprankelende en veelzijdige stoel met enorm veel mogelijkheden. Een prachtige stoel voor aan de eettafel maar ook zeker een leukerd voor aan een bureau. Zack is verkrijgbaar in verschillende stoffen en kleuren en tevens verkrijgbaar in barkrukken en zelfs in een fauteuil.
• Zack kan in heel veel interieurstijlen worden geplaatst
• Zack is verkrijgbaar in verschillende stoffen en kleuren
• Zack is een echte musthave
Garantie
Heb ik garantie?
LABEL51 geeft standaard 2 jaar garantie, dus je zult niet van de koude kermis thuis komen.
Als consument heb je recht op wettelijke garantie. Wettelijke garantie betekent dat je altijd recht hebt op een goed artikel. Toch een artikel ontvangen waar iets aan mankeert? Vervelend, maar we lossen het graag voor je op!
Natuurlijk heb je alleen recht op garantie bij normaal gebruik. Dit wil zeggen dat wij je artikel repareren of vervangen als het defect raakt, tenzij het defect is ontstaan door jouw toedoen.
Om hiervoor in aanmerking te komen moet je kunnen aantonen wat er mis is met het artikel door middel van een foto met een beschrijving. Deze stuur je naar [email protected], vergeet hierbij niet je bestelnummer te vermelden. We steven er vervolgens na om jou binnen 2 werkdagen een passende oplossing te bieden.
Ik heb een defect artikel gekregen. Wat nu?
Helaas komt het wel eens voor dat een artikel beschadigd wordt geleverd. Vervelend! Dit lossen we natuurlijk zo snel mogelijk voor je op.
Stuur een mail met een foto en een beschrijving van de beschadiging naar [email protected]. Vergeet hierbij niet je bestelnummer te vermelden. We steven er vervolgens na om jou binnen 2 werkdagen een passende oplossing te bieden.
Zijn er kosten verbonden aan de reparaties?
Indien jouw klacht binnen de garantievoorwaarden valt zijn er voor jou geen kosten verbonden aan de vervanging of reparatie van het artikel. Hierbij moet je uiteraard wel kunnen aantonen dat het defect niet is ontstaan door jouw toedoen.
Retourneren
Heb ik een zichttermijn?
Is jouw bestelling niet naar wens? Dan kun je deze retourneren! Voor bestellingen die geplaatst zijn via de webshop geldt een maximale zichttermijn van 30 dagen na ontvangst, tenzij anders vermeld (zie algemene voorwaarden). Binnen deze termijn worden er geen annuleringskosten gerekend. Na het verstrijken van de zichttermijn is de koopovereenkomst een feit.
Hoe kan ik mijn aankoop retourneren?
Heb je jouw bestelling via PostNL ontvangen? Dan kun je jouw bestelling kosteloos terugsturen. Volg onderstaande stappen om je aankoop te retourneren:
1. Meldt het artikel dat je retour wil sturen per e-mail aan bij [email protected];
2. Je ontvangt een retourlabel en een retourformulier dat je zo volledig mogelijk invult;
3. Verpak het artikel met zorg in de originele verpakking, indien het artikel beschadigd
is of niet in de originele verpakking zit, heb je recht op een vergoeding van 70% van
de aankoopprijs;
4. Zorg dat het retourformulier in jouw pakket zit en plak het retourlabel op
de verzenddoos;
5. Breng het artikel naar een PostNL punt bij jou in de buurt om het gratis retour
te sturen.
Wat zijn de voorwaarden van retourneren?
Indien er gebruik wordt gemaakt van de zichttermijn, dan kan de bestelling uitsluitend geretourneerd worden indien deze:
• per e-mail is aangemeld bij [email protected];
• compleet en onbeschadigd is en in de originele verpakking zit. Daarbij dient
de originele verpakking van het artikel in zeer goede staat te zijn. De doos mag
niet beschadigd zijn of geschreven teksten bevatten;
• het artikel is niet op commissiebasis geproduceerd;
• voorzien is van een adressticker op de verzenddoos;
• uiterlijk binnen 30 dagen na retourinstructie wordt teruggestuurd;
• conform onze retourinstructies wordt verzonden;
Retourzendingen die niet voldoen aan een van de bovenstaande condities, worden mogelijk niet in behandeling genomen of volledig vergoed.
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Pakketten die via PostNL geleverd zijn, kun je gratis retourneren via PostNL. Let op: maatwerkartikelen kunnen niet geretourneerd worden.
Wanneer word ik terugbetaald?
Wij doen er alles aan je aankoopbedrag binnen vijf werkdagen na ontvangst van jouw retourzending terug te storten. Het kan helaas voorkomen dat dit niet lukt, maar je kunt erop vertrouwen dat je in ieder geval binnen 14 dagen na de ontvangst van jouw retourzending het geld terug hebt.
Hoe krijg ik het geld terug?
Het aankoopbedrag van je retourzending wordt op dezelfde manier teruggestort zoals je je bestelling hebt afgerekend.
Laat je inspireren door onze eetkamerstoelen in ons ruime assortiment. Bekijk alle 250 eetkamerstoelen op onze website of bekijk ze in onderstaand overzichtboek.